Textil figurák és dekorációs termékek kicsiknek és nagyoknak

Pöttöm Design Blog

Pöttöm Design Blog

Pöttöm Design a Blog.hu oldalon is!

2017. április 06. - PöttömDesign

Sziasztok! 

A Pöttöm Design igazi szerelemgyerek. Amikor először találkoztam ezekkel a textil figurákkal, a technikával ahogyan készülnek, azonnal beléjük szerettem. Azóta is töretlenül készítem nektek a szebbnél szebb dekorációkat a babaszobába, ölelgetnivalókat a babáknak és a nagyobbaknak is. Figuráim és egyéb dekorációim közkedveltekké lettek elég hamar. Mindig igyekszek a legjobb alapanyagokat felhasználni, inkább törekszem a minőségre, mint a mennyiségre. 

A Pöttöm Design most egy megújuláson megy át, hiszen itt a tavasz, újraéled a természet, megtisztulnak a fák a tavalyi gondoktól, így teszek én is, így élem meg a tavaszt én is. Ami nem hoz jót és pozitívat az életünkbe, azt inkább hagyjuk hátra! Nézzünk előre, figyeljünk a belső hangra, amely vezet minket az úton. 

Ez történik most bennem is, és ez hozta el nektek az új figuráimat is. Van olyan, amit még nem is láttatok, de ígérem, nemsokára minden titokra fény derül!

Én eddig csak rajzoltam, terveztem, most pedig alkotok: szabok és varrok. Mert hiszek abban, hogy minden gyerkőcnek kell egy puha ölelés, egy hurcolható kiskabala. Minden babaszobát feldob egy kedves dísz, és mi, a kézműves közösség, mind arra törekszünk, hogy a kedvetekben járjunk! 

Nálam tudtok egyéni megrendeléseket is leadni, nagyon szeretek veletek közösen megálmodni egy új díszt vagy figurát. Írjatok nekem, akár itt, akár Facebookon, gyertek, nézzétek meg a fotóimat! 

Igyekszek minden héten írni nektek egy pár sort arról, hogy éppen mi készül a főhadiszállásomon! A Pöttöm Design-házban mindig történik valami izgalmas.

Most például több héten át a családban ünnepeltünk névnapokat, szülinapokat, és az ünneplésnek még nincs vége! A Húsvét már a sarkon kacsingat, hamarosan itt van, mi pedig sorbaállítjuk a nyuszifigurákat, hogy együtt köszönthessük a piros tojásokat.

Szuper terveim vannak, kövessétek a Pöttöm Design Blogot! Hamarosan debütál az Instagram oldalam is. 

Szeretettel ölellek,

Andi,

"Pöttöm Designer"

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pottomdesign.blog.hu/api/trackback/id/tr1912403443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása