Textil figurák és dekorációs termékek kicsiknek és nagyoknak

Pöttöm Design Blog

Pöttöm Design Blog

Új design, új színek, új formák!

megújul a Pöttöm Design

2017. május 23. - PöttömDesign

A Pöttöm Design műhelye nem most nyitotta meg kapuit, úgy érzem mégis, hogy eljött az idő, hogy változzunk. Ennek a változásnak az első jele volt az új blog, ebben szeretném rögzíteni, dokumentálni, hogy mi is történik körülöttem. Persze minden szaftos részletet nem árulhatok el, de annyi biztos, hogy izgalmak vannak bőven!

18597001_1522832274413813_872991936_o.jpg

A megújulásom második lépcsője az új Instagram oldalam, ahol követhetitek a háttérmunkálatokat, a termékekről készült képek, a megrendelt figuráim is oda kerülnek fel. 

Most pedig egy szuper izgalmas új kollekción dolgozunk egy nagyon tehetséges grafikussal. Ő készített nekem egy olyan új logót, ami már nagyon hiányzott nekem. És az új figuráim egyszerűen csodásak lesznek! Kicsiknek és kisebbeknek mind találtok majd megfelelő ölelnivalót! Ezeket a formákat és színeket én magam álmodtam meg, és én fogom elkészíteni is őket, a grafikustársam pedig ügyesen papírra veti a terveimet, amiből elkészülhetnek a mintáim. Egy áldás, hogy egymásra találtunk! Érti minden szavamat. 

logo.png

Mindeközben pedig arra jöttem rá, hogy mennyire hiányzik nekem az, hogy beszélgessek veletek, hogy halljam a véleményeteket, hogy elmondhassam nektek a műhelytitkaimat. Így hamarosan indítok egy babás-lakberendezős Facebook csoportot, aminek az előkészületei már zajlanak. Figyeld az oldalt, ha szeretnél csatlakozni, hamarosan közzéteszem a linket :) 

Még néhány fotót elkészítünk, és várjuk az új termékeket, amiket folyamatosan készítek, és elsőként a csoportban fogok bemutatni! Izgi, ugye? :D

Van még ezentúl is tervem és meglepetésem, de azokat még tartogatom egy kicsit! :) <3

 

Üdv,

Andi a Pöttöm műhelyből

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pottomdesign.blog.hu/api/trackback/id/tr5412534297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása